פברואר 1965


תגובות
"באזני ועדת התרבות"נסעתי השבוע להצגת "אלקטרה".

באמת נעים וטוב ממש לוקסוס.מתחילים להנות מהחיים, מורגשת עלייה בדרגת החיים, אבל.. בכל זאת יש אבל..אין עלייה בדרגת התרבות שבחיינו. למה אני מתכוונת? נכנסתי לאוטובוס ריק ומצאתי כמעט את כל המקומות תפוסים על ידי חלקי לבוש שונים. חיפשתי מגבות וסינורים של המטבח, אבל לא. רק חלקי לבוש עליונים של חברים.

אני התביישתי.אני רוצה להציע לועדת התרבות שתשלוט גם על הצד הזה של חיינו. אולי כדאי למסור לחבר את הכרטיס יחד עם מספר המקום באוטובוס. לא אכפת לי גם פתרון אחר, אבל אנא.. איזה שהוא פתרון!!



2 קטעים על חג החנוכה מלפני 43 שנה.


למי שכבר שכח ולחדשים שזה מקרוב באו- זה עשר שנים מאירה לנו החנוכיה בצורת אלומת – בר את חג החנוכה. חנוכיה זו ניתנה לקיבוץ כשי על ידי קבוצת "אלומות" כאשר סיימה את חברת הנוער בקיבוץ.

(1955). (חברת הנוער של יהודית זרטל ומרים שמרי.)


מסיבת חנוכה אשר נערכה בליל שבת האחרון הצטיינה באווירתה הנעימה והארגון הטוב. הקישוטים, מעשה ידם של אורית ועמית ותערוכת החנוכיות היפות והארגינליות פרי עבודת החברים וקבוצות מהענפים, השתלבו בחג הנעים והוסיפו ביופיים לאווירה הכללית.יצויין לטוב הצוות כולו, המצומצם, אשר ארגן את החג: אורית, עמית, ואסא. כמו כן יצוייןמפקד חנוכה עטור האש אשר עשוי היה בטוב טעם ולא שגרתי. למפקד הובילודרכי אש מכל פינות החצר בניצול אפקטים למתן אור, לפידים וסמלי החג.


כל הקטעים מעלון המשק פברואר 1965

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה